top of page

שיקום אזורי ההריסות באוקראינה - היום שאחרי

עודכן: 26 בספט׳ 2023

נציגי הנהלת קבוצת GREENMIX ויו"ר הקבוצה ביקרו השבוע במחוז קייב שבאוקראינה בהזמנתה של מפלגת השלטון ומושל מחוז קייב.

למרות התמונות הקשות וסיפורי הזוועות אליהם נחשפו הנציגים שלנו, הם הופתעו לגלות עד כמה העם האוקראיני מאוחד ומחוזק תחת הדגל שלו. גילינו אנשים חדורי אמונה ומטרה ונציגי שלטון שנחושים לשקם את המדינה שלהם.

קבוצת GREENMIX תבצע באוקראינה פיילוט ליישום כלכלה מעגלית בענף הבנייה והתשתיות ותקים מתקנים למחזור פסולת ההריסות וייצור חומרי גלם ממוחזרים.. בשלב הראשון מדובר על מתקן בהיקף של 500,000 טון פסולת בנייה בשנה. הפיילוט יכלול פתרונות הריסה למבנים גבוהים ומורכבים ופתרונות מחזור מתקדמים, מפסולת – למוצרי בנייה וסלילה איכותיים.

-----------

מוזמנים להיכנס בקישור הבא לכתבה שפורסמה באתר מפלגת השלטון --> https://sluga-narodu.com/olena-shuliak-kyivshchyna.../.

תרגמנו עבורכם את עיקרי הדברים לעברית :


"חברה ישראלית ידועה מוכנה להשקיע בהקמת מפעל לעיבוד אקולוגי של פסולת בנייה ולפרק גורדי שחקים שנהרסו במהלך הלחימה בפרברי קייב. כך נאמר על ידי ראש מפלגת "משרת העם" אולנה שוליאק.

לאחר לחימה קשה באזור קייב, מאות חפצים נהרסו, יותר מ -2 מיליון טונות של פסולת בנייה הצטברו בקהילת בוצ'ה לבדה. הרשויות המקומיות אינן מסוגלות לפתור בעיה זו בכוחות עצמן, ולכן בתמיכתה של אולנה שוליאק, הגיעו לאוקראינה נציגי החברה הישראלית GREENMIX, המתמחה במחזור פסולת בניין.

"הזמנתי את הנהלת החברה לבוצ'ה כדי שהשותפים הישראלים שלנו יוכלו לראות במו עיניהם את כמות ההרס ולהעריך את האפשרות להשליך מיליוני טונות של פסולת בניין. פרויקט זה יכול להפוך לבסיס לשינוי הפילוסופיה של מיחזור פסולת בנייה באוקראינה, ואזור קייב הכבוש יכול להפוך לפרויקט פיילוט באוקראינה", אמרה שוליאק.

"בתהליך המיחזור, פסולת הבנייה תהפוך לחומר בנייה לשיקום ערים הרוסות. זוהי הטכנולוגיה העדכנית ביותר שעדיין לא הייתה קיימת באוקראינה. כעת פיתוח מפת הדרכים של הפרויקט נמצא בעיצומו, החברה הישראלית מוכנה לספק את הציוד הדרוש ולהתחיל לעבוד באזור קייב".


תמונות מתוך הסיור של נציגי GREENMIX במחוז קייב :











38 צפיות0 תגובות
bottom of page